domingo, 11 de dezembro de 2011

Until youR kINGDom coME


I´ll stay in your church
And be what you want
To see as you see
And know everything you had to me

I´ll say the words you say
And change my way
To help to build your kingdom 
Until you come a again
To grow up in your presence
And be a christian

UNTIL YOUR KINGDOM COME
I´LL BE WITH YOU
UNTIL YOUR KINGDOM COME
I´LL WAIT FOR YOU

I´ll live in your true 
And undertake me with you
To awake from the old sins life
And spread your good news

I´ll forgive everybody who hurt me
And quit all the hating
To love everybody 
Is around me
To adjust me in your hand
And an instrument be

UNTIL YOUR KINGDOM COME
I´LL BE WITH YOU
UNTIL YOUR KINGDOM COME
I´LL WAIT FOR YOU



Um comentário:

  1. Até que o seu Reino venha, eu vou estar com você!
    Até que o seu Reino venha, eu vou esperar por você!
    Quanta alegria tem um coração determinado em viver com Deus mesmo vivendo nesse mundo em que vivemos, atolado no pecado e sem valores...
    Não podemos negar que aqueles que determinam que irão ficar na Santa Igreja e na presença de Deus tem uma coragem, um ânimo, uma força, uma alegria fora do comum!
    "Quando Deus faz parte da nossa vida, da nossa história e de tudo o que temos e somos, tudo é diferente do que estamos acostumados!"

    ResponderExcluir

O que isso acrescentou em sua vida?